ZAKAJ JE POMEMBNO, DA (S)POZNAMO SVOJE PREDNOSTI IN POTENCIAL?

  1. Uspešni ljudje se odlikujejo po tem, da znajo uravnovesiti svoj notranji potencial in vedenje, ki se kaže na zunaj.
  2. Zavedajo se svojih prednosti in omejitev, na podlagi česar lahko obvladujejo težavne situacije ali konflikte tako na strokovnem kot na zasebnem področju
  3. Če se osredotočimo na svoje prednosti, bomo izpolnili osnovni predpogoj za večji poklicni in osebni uspeh.

V Kariernem centru za mlade se pri svojem delu srečujem z otroki, ki izbirajo svojo karierno pot. Pred kratkim sem izdelala vedenjski profil za dekle, ki se odloča za študij. Je korekten (moder) vedenjski profil, izredno natančna, zahtevna do sebe, se poglobi v stvari, potrebuje čas za razmislek, z nizko iniciativnostjo. Takemu profilu rečemo tudi “samotni jezdec”. Recimo, da raje doma prebere kakšno dobro knjigo, kot da bi šla na zabavo, kjer je veliko nepoznanih ljudi. Tak profil na delovnem mestu rad dela sam v pisarni, ustrezajo ji umirjenost in dobri odnosi, je izredno natančna, se premišljeno odloča. Rada bi delala kot znanstvenica. Njena mama pa je iniciativen vedenjski profil in ne razume, zakaj se več ne druži z vrstniki, zakaj ne hodi na zabave. Prepričana je, da je za njeno starost to “normalno” in da je mreženje nujno za današnji karierni uspeh.

 

Pogosto so starši po osebnostnih lastnostih drugačni kot otroci – in tem ustrezajo drugačni poklici. A ko starši iščejo primernega za otroka, izhajajo iz sebe. Če ne opravljamo poklica, ki je primeren za naše osebnostne lastnosti, bo naš odtok energije velik oz. stopnja stresa zaradi prilagajanja del. mestu bo visoka.

 

Veste, kakšen osebnostni tip ste vi? Dominanten, iniciativen, stabilen ali korekten? O tem pa v naslednji objavi …

 

 

Za vas piše: 

ANDREJA GLAVAČ

 

Po osnovni izobrazbi univ.dipl.ekon., s 23 let delovnimi izkušnjami v gospodarstvu. Z mednarodno priznanim orodjem Persolog  izdeluje vedenjske profile za izbor kadrov oz. selekcijske postopke ter za razvoj kadrov in timske slike za odkrivanje potencialov zaposlenih. Njene delavnice so izredno praktično naravnane, vedno usmerjene v ljudi in iskanje njihovih prednosti. Pravi, da s prepletanjem Persolog analize in praktičnih izkušenj delodajalec dobi »navodila za uporabo zaposlenih«. V Kariernem Placu – Kariernem centru za mlade izvaja tudi testiranja in individualno svetuje mladim pri izbiri poklica, šole ali študija. Njeni članki oz. intervjuji so bili objavljeni v časopisu Delo – Kariera in delo, v prilogi Ona, v Dnevniku, v reviji Zarja in Absolvent.

 

 

Sodelavci o Andreji:

  • Njen smisel za humor je zlata vreden - tudi ko gre najbolj za nohte, te je sposobna nasmejati do solz. Predana svojemu delu - vidiš, kako ob vsakem, še tako majhnem uspehu, iz nje sije zadovoljstvo. Natančna do konca - oseba, na katero se lahko brez skrbi zaneseš. Navdušenka in poznavalka kvalitetne literature – ne nosite ji »šunda« :).
  • Želi si imeti več časa za svojo družino.
  • Hudomušna, strokovnjakinja, prijazna. Človek se ob njej počuti dobro.

 

Andreja je dosegljiva na:

andreja.glavac@cene-stupar.si,

030 722 088

Za nami so pestri Dnevi svetovalnih središč in Tedna vseživljenjskega učenja.

 

Kaj smo do sedaj počeli?

 

Uspešno smo kljubovali koroni in izpeljali različne delavnice na katerih smo vadili spomin, se učili slepo tipkati, ugotavljali učne tipe in poklicne interese ter iskali svoje sidro. Bili smo tudi gostje na Zavodu RS za zaposlovanje (UE Domžale), kjer smo predstavljali projekt #Začetna integracija priseljencev, prav tako pa ste nas lahko obiskali na stojnici Mestne knjižnice Ljubljana. Pri tem nismo pozabili na naše odlične projekte #Korak-Kompetence za razvoj kariere ter #Svetovanje za zaposlene.

 

 

 

 
 

 

Izjava svetovanca

 

G. Eugene Kuznetsov, svetovanec Svetovalnega središča osrednjeslovenske regije, nam v kratkem intervjuju predstavi, kaj je pridobil s svetovanjem, ter koristi reševanja vprašalnika SVOS.

 

Vabljeni k ogledu!

 

 

 

 

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

 

 

 

Aktualno

september 2020
  • po
  • to
  • sr
  • če
  • pe
  • so
  • ne
  • 31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Povezane novice

Mladi so taki… Starejši so taki… Za generacijo X je značilno to, za generacijo Z je značilno ono. Naj že na začetku povem, da to ne bo razmišljanje o značilnostih enih in drugih. O tem je bilo že ogromno napisanega. To bo tekma. Tekma med enimi in drugimi na igrišču IKT kompetenc. Bolje rečeno tekma s stereotipi o enih in drugih.

 

Kakšni so motivi delodajalca za vključevanje svojih zaposlenih v izobraževanje? Kaj se skriva za motivom osebne rasti in osebnega razvoja zaposlenega? Ali podjetja svojim zaposlenim v delovnem času nudijo izobraževanja za njihovo rast in razvoj? Zakaj izobraževati manj izobražene, starejše delavce, v katerih rast in razvoj se doslej ni vlagalo? Dolgo časa so bili ti delavci »nevidni» oziroma v razvojno-izobraževalnem smislu »zapostavljeni oz. zanemarjeni«. Možnosti za osebno rast in osebne spremembe zaposlenih so pogoj za spremembe na delovnem mestu, za dobre odnose. So temelj spoštovanja na delovnem mestu, so način ko zadovoljni delavec lahko postane zavzeti delavec.

Kaj so vrednote?

Vrednote so tista globoko zasidrana prepričanja, ki nas motivirajo, vodijo naše interese in naše vedenje. Opredeljujejo, kaj je za nas dobro, predvsem pa, kaj je za nas pomembno. So razlog, ZAKAJ nekaj počnemo.

Naše osebne vrednote so urejene v nekakšen sistem, ki izvirajo iz matične družine. Vrednote namreč niso prirojene temveč priučene. Nekatere igrajo pomembno vlogo v našem življenju, druge pa stransko. Vrednota je tista, ki bo definirala odnos med posameznikom in nekim ciljem ali neko drugo osebo. To, kar je pomembno nekomu, morda ni pomembno komu drugemu.

Dan po obisku abrahama se je Igor kot vsak ponedeljek zgodaj zjutraj odpravil v službo. Odkar se je njegov mladi, ambiciozni direktor odločil, da bo ukinil papirno poslovanje, mu vsako ponedeljkovo jutro predstavlja ogromen stres. Z računalnikom ni delal nikoli, nikoli mu ni bilo treba. Sedaj pa kar naenkrat sprememba.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih