Pogosta vprašanja in pomembne informacije

Kaj potrebujem za vpis v srednjo šolo?

  • Vsa (originalna) dokazila o dosedanjem formalnem izobraževanju
    • letna spričevala,
    • obvestila o uspehu,
    • spričevala o zaključnem izpitu in/ali poklicni maturi,
    • indeks, …
  • v kolikor ste končali le OŠ, spričevalo 8. / 9. razreda
  • Morebitna dokazila o neformalnem izobraževanju
  • Certifikati, licence, potrdila
  • Morebitno listino o spremembi priimka in/ali imena (poroka, …)
  • Veljaven osebni dokument
  • Davčna številka
  • EMŠO številka
  • Telefonska številka in E-mail naslov (samo za nujna obvestila)
  • Finančna sredstva (gotovina, plačilne kartice)

 

 

Koliko moram vplačati ob vpisu?

 Ob prvem vpisu se plača vpisnina 125€ in trije izpiti (75€/izpit) oziroma vpisnina in prvi obrok šolnine. Če programa ne zaključimo prej, je potrebno strošek vpisnine vplačati ponovno po 12 mesecih. Strošek treh izpitov se obračuna vsaj ob vsakem začetku šolskega leta.

 

 

Ali ob vpisu pridobim kak status?

Z vpisom v programe izobraževanja odraslih udeleženec pridobi status udeleženca v izobraževanju odraslih. Udeleženci izobraževanja odraslih, ki se izobražujejo po javno veljavnih programih osnovnošolskega, poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja in so mlajši od 27 let, pa imajo nekatere pravice enake kot dijaki oz. študenti v rednem izobraževanju (npr. prevozi, štipendiranje, delo prek napotnic …). Vendar pa nekatere pravice  lahko uveljavljajo le do dopolnjenega 26. leta starosti (npr. zdravstveno zavarovanje, družinska pokojnina …). Podrobnejše pogoje preverite prek ustrezne odgovorne službe (Zavod RS za zaposlovanje, centri za socialno delo, Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, …). Status udeleženca v izobraževanju odraslih pa preneha, ko udeleženec uspešno konča izobraževanje ali z izpisom iz izobraževanja.

 

 

Kakšna je razlika med sprotnim plačevanjem izpitov in šolnino?

Sprotno plačevanje izpitov pomeni, da udeleženec s plačilom izpita dobi pravico do dvakratnega opravljanja predmeta (morebitni popravni izpit). Glede na svoje zmožnosti in osebni izobraževalni načrt sproti vplačuje poljubno število izpitov in/ali predavanj. Predpogoj je, da ob vpisu poravna vsaj prve tri izpite.

V strošku šolnine je zajetih 10 predavanj in 10 izpitov. Udeleženec mora v roku enega koledarskega leta opraviti s šolnino določeno število izpitov in poravnati stroške le te. Šolnino je mogoče plačevati prek mesečnih obrokov ali pa jo poravnati v enkratnem znesku.

 

 

Kdaj, kje in kako se lahko vpišem?

Vpis je mogoč celo leto oziroma do zapolnitve prostih mest. Vpišete se tako, da se po telefonu ali elektronski pošti z organizatorjem izobraževalnega programa dogovorite za termin, nato pa se osebno zglasite pri nas. S seboj prinesite vsa spričevala, davčno številko, EMŠO, osebni dokument in neformalna potrdila o izobraževanjih. V kolikor ste mladoletni, mora z vami priti vaš zakoniti zastopnik. Na dogovorjenem terminu boste z organizatorjem opravili uvodni razgovor, pridobili vse dodatne informacije in v kolikor se odločite za vpis izpolnili osebni izobraževalni načrt.

 

 

E-INDEKS je namenjen:

  • ogledu obvestil in navodil za izobraževanje
  • prijavljanju, odjavljanju in preverjanju prijav na izpit, predavanje ali konzultacijo
  • dostopu do urnika predavanj
  • dostopu do vseh e-gradiv-skript za učenje
  • pregledu ocen
  • urejanju nekaterih osebnih podatkov

 

 

E-UČILNICA je namenjena:

  • dostopu do nekaterih (dodatnih) e-gradiv
  • dostopu do morebitnih dodatnih nalog, gradiv, povezav, ki jih lahko objavljajo posamezni učitelji tekom šolskega leta
  • drugim namenom določenim s strani predavateljev

 

 MOŽNOST POVRAČILA STROŠKOV IZOBRAŽEVANJA

Na spletnih straneh javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije je od 23. 6. 2017 objavljen Javni razpis za sofinanciranje šolnin za dvig izobrazbene ravni I. (235. javni razpis).

Na razpisu sodelujete s popolno in pravočasno oddano vlogo. 

Vloga za razpis je sestavljena iz:

  • Prijave na javni razpis,
  • Seznama plačanih stroškov izobraževanja,
  • Obvezne priloge (1-4).

Za pomoč pri pripravi vloge za razpis (izpolnitev prijave, pridobitev seznama plačanih stroškov izobraževanja, različne informacije) se na nas obrnite prek:

V elektronskem sporočilu navedite sledeče podatke:

  • Zadeva: DIR I                                             
  • Ime in priimek
  • Kontakt (GSM, email)
  • Rojstni datum
  • Izobraževalni program
  • Datum zaključka izobraževalnega programa

Potrdilo o plačanih stroških izobraževanja pripravi naš zavod-oziroma zavod, kjer ste se izobraževali. Prejmete ga lahko po predhodni najavi/prošnji preko elektronske pošte ali osebno v roku 5 delovnih dni. Potrdilo prevzamete osebno v SSU v času uradnih ur.

Pomoč pri pripravi vloge in ostale informacije lahko dobite tudi osebno v SSU v času uradnih ur za razpis DIR I ali po predhodnem dogovoru Šmartinska cesta 134a, pritličje, soba 2 (SSU)

Pomembno: Pred oddajo vloge obvezno preverite, da je le-ta popolna in v skladu z navodili v razpisu. Na morebitna vprašanja morda najdete odgovor tudi tukaj!

O dodatnih informativnih dneh vas bomo obveščali prek spletne strani, Facebook in ostalih družbenih omrežij.

 

INFORMACIJE

 

Tanja Zakotnik Jeršin

01 23 44 421 ali 041 606 057

tanja.jersin@cene-stupar.si

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih