Podrobno
Za vas, podjetniki | Javni Zavod Cene Štupar

Za vas, podjetniki | Javni Zavod Cene Štupar

Projekt Celovit program spodbujanja podjetništva »Za vas, podjetniki«, se bo začel izvajati letos februarja.

      

 

         

 

Projekt izvajamo skladno z ukrepom ESRR 19.2 Podpora za izvajanje operacij v okviru strategije lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost.

 

 

Projekt je uspešno kandidiral na Javnem pozivu za izbor operacij za uresničevanje ciljev Strategije lokalnega razvoja »LAS Za mesto in vas« v letu 2018. Partnerja v projektu sta GZS Zbornica osrednjeslovenske regije in Društvo AIA - Mladinski center Mengeš.

 

Projekt Za vas, podjetniki je nadgradnja prvega projekta Za vas! z novimi partnerji. Z zagotavljanjem podpornih, strokovnih in izobraževalnih aktivnosti želimo s projektom zvišati podjetniško usposobljenost in kompetence udeležencev, vključenih v izobraževanje oz. mentorstvo. Projekt je prvenstveno namenjen vzpodbujanju podjetništva v urbanih naseljih LAS (Za mesto in vas) prebivalcem v občinah Domžale, Medvode, Komenda, Vodice  Mengeš in Trzin.

 

Projekt bo prednostno podprl ženske in mlade iz urbanih naselij, nosilce poslovnih idej, ki s svojimi produkti in storitvami ustvarjajo dodano vrednost za družbo in okolje.

 

S projektnimi aktivnostmi (podjetniški zajtrki, podjetniška akademija in podjetniški inkubator - mentoriranje) bodo posamezniki razvili podjetniške kompetence in sami dolgoročno ustvarjali pogoje za delo in ustvarjanje delovnih mest. Posledica tega bo zmanjšanje rasti brezposelnosti in pomanjkanja delovnih mest v urbanih naseljih LAS-a. Tako bomo z aktivnostmi zagotovili podporno podjetniško okolje za celovit in dolgoročen razvoj inovativnih podjetniških izzivov in priložnosti. Podprli bomo lokalne podjetniške iniciative z družbenim učinkom.

 

 

VSE AKTIVNOSTI BODO ZA PODJETNIKE BREZPLAČNE.

 

Skupna vrednost projekta v celoti (eur): 39.454,82 EUR. Sofinanciran delež (eur): 31.563,86 EUR.

 

 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.​ Za več informacij obiščite spletni mesti Strukturnih skladov: www.eu-skladi.si ter spletno stran LAS Za mesto in vas: www.las-mestoinvas.si

 

Nosilec projekta: Javni zavod Cene Štupar – CILJ

 

 

 

Društvo AIA - Mladinski center Mengeš (med drugim) nudi podporno okolje mladim od 15 do 29 let ter drugim zainteresiranim. Nudi informiranje, neformalno izobraževanje - predavanja in delavnice v živo in preko spleta, svetovanje, kadrovsko, tehnično in strokovno podporo. Tako je v MC Mengeš potekal projekt Vidim prihodnost, v okviru katerega so mladi na pogovornih srečanjih spoznavali uspešne posameznike, ki so predstavili svojo izobraževalno, poklicno in podjetniško  pot; projekt Moj sanjski poklic,  v okviru katerega mladi spoznavajo sami sebe, svoje potenciale in različne poklice; RAY zaposlitveni portal, ki je potekal v okviru Erasmus + strateško partnerstvo, mednarodni projekt, v okviru katerega so s tujimi partnerji vzpostavili lokalno zaposlitveno mrežo vsak v svoji državi, portal, ki je brezplačen in namenjen predvsem malim in srednje velikim podjetjem; sodelujemo pa tudi  z raznimi organizacijami in podjetji, ki nudijo izobraževalne vsebine s področja podjetništva. Predvsem pa je AIA -Mladinski center prostor,  kjer mladi preizkušajo svoje ideje in same sebe, preden se podajo na samostojno poklicno ali  podjetniško pot.

 

Kontakt:

TELEFON:
070 732 070

 

E-MAIL:
drustvo.aia@gmail.com

4 ključne aktivnosti, ki jih bomo izvedli tekom projekta so:

 

  • PODJETNIŠKO DRUŽENJE Z GOSTOM – PODJETNIŠKI ZAJTRKI – gre za tematska srečanja, na katerih bomo gostili uspešne podjetnike in strokovnjaka s področja podjetništva (trženje, marketing, oglaševanje, prodaja, pravni nasveti, motivacijska za podjetništvo, javno nastopanje…). Druženja so namenjena tudi mreženju, motiviranju prebivalcev za podjetništvo in vključitev v ostali aktivnosti (podjetniško akademijo in mentoriranje).

 

  • POSLOVNO NAČRTOVANJE ZA DOSEGO UČINKA – 10.2.2021
  • POSTAVITE TARČO NA TRG IN MERITE REZULTATE – 17.2.2021
  • UČINKOVITOST V PRODAJI – RAZLIČNA ORODJA – 3.3.2021
  • SOCIALNI MEDIJI IN NOVI TRENDI KOMUNICIRANJA – 10.3.2021
  • FINANČNI PRIJEMI ZA VSAKOGAR – 17.3.2020
  • VZVODI POSLOVNEGA OKOLJA ZA VAŠ USPEH – 24.3.2021

 

  • PODJETNIŠKA AKADEMIJA - v katero bo vključenih vsaj 5 podjetnikov, katere bo komisija izbrala preko podjetniških druženj. Skupaj bomo v akademijo vključili vsaj 5 ali več podjetnikov, ki  bodo tekom akademije razvijali podjetniške kompetence.

 

  • PODJETNIŠKI INKUBATOR – Mentoriranje - V okviru podjetniškega inkubatorja želimo izvesti vsaj  30 ur podjetniškega mentoriranja in vključiti vsaj 5 podjetnikov, ki bo preko mentoriranja zvišalo svojo podjetniško usposobljenost in kompetence za doseganje večjega pozitivnega finančnega toka, nadgradili bodo lastno blagovno znamko in se imeli možnost povezovati v inovativna partnerstva. V projektne aktivnosti bomo prednostno vključevali mlade in ženske ter jim tako zagotavljali občutek pripadnosti in sprejetosti.

 

  • ZAKLJUČNA KONFERENCA  - Operacijo bomo zaključili z zaključno konferenco na kateri bomo  predstavili udeležence, njihovo delo, dosežke in rezultate, ki jih bodo tekom projekta dosegli ter predstavili rezultate celotnega projekta. Celotno operacijo bomo konstantno promovirali tekom socialnih omrežjih in medijskih objav oziroma bomo že sproti objavljali napredek in rezultate udeležencev ter celotnega projekta. Zaključna konferenca pa bo tudi medijsko objavljena

 

 

Poudarek bo na podpori podjetnikov, katerih izdelki ali storitve naslavljajo okoljske in družbene izzive s pomočjo kombiniranja razpoložljivih naravnih in človeških virov. S podjetniškimi zajtrki bomo ustvarjali tudi adremo/bazo zainteresiranih posameznikov/podjetnikov za nadaljnji aktivnosti, Podjetniška akademija in Inkubator.

 

Učinek operacije bo tudi spletni »Katalog Daril Za Vas«, kjer bomo predstavili nadgrajene blagovne znamke (izdelke, produkte, storitve) udeležencev.

 

Operacijo bomo zaključili z zaključno konferenco na kateri bomo  predstavili udeležence, njihovo delo, dosežke in rezultate, ki jih bodo tekom projekta dosegli ter predstavili rezultate celotnega projekta. Celotno operacijo bomo konstantno promovirali tekom socialnih omrežjih in medijskih objav oziroma bomo že sproti objavljali napredek in rezultate udeležencev ter celotnega projekta. Zaključna konferenca pa bo tudi medijsko objavljena

 

VSE AKTIVNOSTI BODO ZA PODJETNIKE BREZPLAČNE.

Pričakovani rezultati so vključiti vsaj 50 posameznikov v različna podjetniška izobraževanja in izvesti vsaj 40 ur podjetniškega izobraževanja in mentoriranja. Vsaj 5 posameznikov (iz akademije in inkubatorja), vključenih v izobraževanje/mentorstvo bo zvišalo svojo podjetniško usposobljenost in kompetence za doseganje večjega pozitivnega finančnega toka, nadgradili bodo lastno blagovno znamko in se imeli možnost povezovati v inovativna partnerstva.

 

V projektne aktivnosti bomo prednostno vključevali mlade in ženske ter jim tako zagotavljali občutek pripadnosti in sprejetosti. Poudarek bo na podpori podjetnikov, katerih izdelki ali storitve naslavljajo okoljske in družbene izzive s pomočjo kombiniranja razpoložljivih naravnih in človeških virov.

Nosilec projekta: Javni zavod Cene Štupar - CILJ

 

Kontakt:

Sanda Jerman, vodja projekta

M: 030 640 262

E: sanda.jerman@cene-stupar.si

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih