Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti
SVETOVANJE zaposlenim: prvi korak RAZVOJA KADROV

Svetovanje zaposlenim: prvi korak razvoja kadrov

Pretekli teden smo imeli on-line srečanje s stranko. Predstavniki so dejali, da imajo sedaj čas, ki ga prej niso imeli. Čas za načrtovanje, kako bodo pričeli z razvojem svojih zaposlenih. Zaposleni so sicer na čakanju doma, vendar, ko se bodo vrnili, želijo imeti pripravljen načrt razvoja.

Kakšne so vaše misli, ko vam sedaj omenimo razvoj zaposlenih? V nekaterih organizacijah upravičeno lahko rečejo, da čas sedaj absolutno ni primeren. V drugih pa je čas sedaj lahko celo bolj ugoden kot sicer.

 

KAKO SE ZAČNE RAZVOJ KADROV

 

Po naših izkušnjah, je svetovanje zaposlenim prvi korak pri razvoju kadrov. Še posebej pri zaposlenih, katerih razvoj doslej ni bil prioriteta oziroma podjetje ni sistematično vlagalo vanje.   

Za zaposlene v podjetju smo svetovalci nepoznani obrazi, ki nismo in nočemo biti »okuženi« s predhodnimi informacijami. Ta objektivnost in nevtralnost v odnosu s svetovanci nas avtomatično postavlja  v položaj, da se svetovanci sprostijo in odkrito govorijo o sebi. Če temu dodamo še zavezo, da zaupne stvari ostanejo med nami in predstavnikom podjetja podamo le informacije, za katere smo se predhodno dogovorili, je to zmagovalna kombinacija.  

 

Pri svetovanju pogosto uporabljamo orodje MOTIVATOR, s katerim ničesar ne ocenjujemo. Orodje le ugotavlja kaj je zaposlenemu pri delu pomembno in kaj ga motivira. Primerno je za tudi za manj izobražene, proizvodnje delavce, starejše. Svetovanje je tako bolj strukturirano. Za izkušnjo so zaposleni zelo hvaležni, čeprav se na prvi vtis tega ne opazi. Razvoj kadrov je namreč tek na dolge in ne na kratke proge.

 

DOBRO, DA JO IMAMO

Tehnologijo namreč. Pravijo, da nas oddaljuje. Po Zoom sestanku vsak pomaha, se hitro poslovi ter »izgine« izza ekrana. Moje opažanje v teh tednih pa je, da nas tehnologija tudi združuje. Z vsakim on-line svetovanjem vstopamo v dnevne sobe, kuhinje, spalnice zaposlenih, v katere prej nismo imeli dostopa. Na nezaveden način se povežem z osebo, ker me spusti v svoj dom, v svoj zasebni svet.  

 

Svetovanje s pomočjo tehnologije je lahko zelo pozitivna izkušnja. Tudi celotna on-line komunikacija s podjetjem je dobra izbira. Ne le sedaj, ampak tudi v času, ko izolacije ne bo več. Prihrani nam ogromno časa. Čas pa je na koncu denar.

KAKO POTEKA SVETOVANJE

Svetovalna izkušnja za podjetje poteka v treh korakih.

  1. Pogovor s podjetjem. Poslušamo kaj podjetje želi doseči, spremeniti, izboljšati na področju razvoja zaposlenih. Nato svetujem. Podjetje podpremo in mu pomagamo na poti razvoja.  
  2. Individualno svetovanje zaposlenim. Na podlagi rezultatov testiranja z orodjem MOTIVATOR, pripravimo poročila. Z vsakim zaposlenim se srečamo in mu podamo individualno povratno informacijo. Zaposleni je prvi, ki vidi svoje rezultate, ki jih umestimo v kontekst njegovega dela. Svetovalni pogovor glede na potrebe podjetja dopolnimo z vprašanji, ki jih naslovimo na zaposlene. Vprašamo lahko po področju razvoja zaposlenega, izobraževanju, kje se posameznik  vidi v podjetju, kako se počuti, kakšne ima odnose s sodelavci, nadrejenim, kaj bi spremenil, kaj predlagal ipd. 
  3. Povratna informacija podjetju. Vodjem, kadrovskim službam, direktorjem podamo povrtano informacijo o rezultatih vprašalnikov zaposlenih. Namen MOTIVATOR-ja je namreč  ta, da zaposlenega spozna tisti, ki mu je neposredno nadrejen. Zato, da  bo rezultate upošteval pri razporejanju dela, motiviranju, vodenju, pri vzpostavljanju odnosov.  

 

V praksi smo preizkusili, da so vse tri faze izvedljive on-line.

 

TO NI KONEC, JE ŠELE ZAČETEK

»Kaj pa sedaj? Kaj boste s temi rezultati?« reče marsikateri zaposleni, ko zaključi svetovanje. Da, če ni nadaljevanja, zaposleni v tem ne vidi nobenega smisla. Potrebne so nadaljnje aktivnosti, ki upoštevajo vse doslej ugotovljeno. Razvoj zaposlenih naj bo sistematičen, zaposlen pa naj ima celostno izkušnjo.

 

Pogosto prvemu koraku, svetovanju, sledi izbrano izobraževanje, ki je skrbno načrtovano.  V nekem podjetju smo izobraževanje izvedli kot delovno skupino, v kateri so spontano nastali  številni protokoli, dokumenti, ko so sedaj osnova za komunikacijo s strankami v podjetju.

 

ZA STAREJŠE IN MANJ IZOBRAŽENE BREZPLAČNO

Ali zaposlene, ki so starejši od 45 let ali pa manj izobraženi, sistematično izobražujete in načrtujete njihov razvoj?

 

V okviru projekta Svetovanje za zaposlene vam lahko zgoraj opisano svetovalno storitev nudimo brezplačno. Svetovanje lahko nadgradimo z vključitvijo v izobraževalne  programe  za razvoj (jezikovnih, digitalnih ali »mehkih«) kompetenc zaposlenih, ki jih izvedemo v okviru projekta KORAK – Kompetence za razvoj kariere 2018–2022.

 

Projekta sta sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in RS, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.

 

VIRTUALNA KAVICA

Takole, zgodba je sklenjena. Pridite na on-line kavico. Ponudimo vam, da nekdo iz vaše organizacije  izpolni vprašalnik MOTIVATOR.

 

Na kavici pogledamo poročilo in rezultate. Tako imate lastno izkušnjo in sami ugotovite uporabno vrednost vprašalnika za ostale zaposlene.   

 

 

 

 

 

Za vas piše: 

JANA MLAČNIK

 

Po izobrazbi diplomirana andragoginja z magisterijem iz kadrovskega managementa.  Že celo svojo kariero se kali na področju izobraževanja odraslih, vodila je delavnice vseživljenjske karierne orientacije, spretna je v pripravi prijav na evropske projekte.  Svetuje podjetjem s področja razvoja kadrov, sodeluje je pri vsebinski pripravi orodij za ugotavljanje motivacije in merjenje kompetenc po metodi 360, izvaja testiranja oziroma individualna svetovanja za zaposlene v podjetjih. Pripravi vam program izobraževanja, ki bo odgovoril na vaša pričakovanja in je poln konkretnih nasvetov, ki jih boste že naslednji dan preizkusili pri svojem delu. Vodi področje dela s podjetji na Cene Štupar - CILJ.

Jana je svetovalka v projektu Svetovanje za zaposlenekoordinatorka programov projekta KORAK - Kompetence za razvoj kariere

Oba projekta sofinancira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

 

Sodelavci o Jani:

  • Vrzi izziv pred Jano in dobil boš preskakovalca ovir. Jaz ji ljubkovalno rečem buldožer. Jana s svojo vztrajnostjo pride povsod in doseže marsikaj, a vseeno pri tem ostaja mehka in prijazna. Zato jo tudi občudujem. Je vestna, marljiva, natančna, organizirana in v meni zbuja potrebo po tem, da postanem boljša različica sebe.
  • Rada ima sladkarije, a se jim trudi upreti.
  • Predana delu, ideji, za katero stoji, usmerjena v akcijo (spodbujevalec).
  • Je odličen strateg, projekte zgradi na trdnih temeljih, tako da je njihova uspešnost zagotovljena. Deloholik,  a izredno prijetna sodelavka in sogovornica. 

 

Jana je dosegljiva na:

jana.mlacnik@cene-stupar.si,

031 729 908

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje

Povezane novice

ZARADI NJEGA OSVAJAM APLIKACIJE, NEBO NAD TOKIOM PA JE SPET MODRO

Bil je petek, 13. marca. Zadnji dan, ko smo sodelavci še skupaj delali v pisarnah. Občutki zaradi prihajajoče samoizolacije so bilo mešani. Ko sem zapuščala stavbo, me je prešinila misel, da življenje nikoli več ne bo enako, kot je bilo.

Raje izberite pravega!

Napačen pristop vas lahko stane dobrega sodelavca!

 

Spremembe v podjetjih so večinoma strah in trepet vseh zaposlenih. Ljudje smo pogosto nagnjeni k izogibanju spremembam.  Ker pa so spremembe nujne za napredek in rast, je pristop k njihovem uvajanju ključen.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih