Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Stroj za tipkanje

Se vam dogaja, da se znanje v vašem podjetju izgublja oziroma slabo prenaša? 

Podjetja pogosto različne vrste mentorstva že uvajajo, vendar pa mentorstvo največkrat ni sistematično in poenoteno. Pogosto gre za neformalno obliko mentorstva, kjer mentor in mentoriranec nimata jasno začrtanih dolžnosti in aktivnosti.  Iz teh razlogov prihaja do napak v prenosu strokovnih znanj, kar vpliva na delovni proces in končni rezultat. Ker proces ni strukturiran, se pogosto pozabi vključiti nekatere ključne vidike (npr. seznanitev s ključnimi pravili, spoznavanje organizacijske kulture, vrednot...).

 

S celovitim mentorskim sistemom lahko dosežemo dosti boljše učinke mentorstva!

  • Zaposleni, ki se bodo znašli v vlogi mentorja, bodo bolj motivirani in se bodo začeli zavedati svoje nepogrešljivosti in pomembnosti, ko gre za prenos specifičnih strokovnih znanj.   
  • Mentorji bodo s sistematičnim podajanjem znanj poskrbeli za zaokroženo in hitrejše prilagajanje novega zaposlenega na delovno mesto.  
  • Specifično znanje bo ostalo v podjetju.  
  • Boljše bo tudi delovno vzdušje, saj se bodo zaposleni zaradi sodelovanja med seboj bolje poznali in razumeli. 
  • Z mentorstvom si bodo spekter znanja razširili tudi mentorji, saj tudi mentoriranci razpolagajo z določenimi znanji, ki jih bodo lahko prenesli na mentorje

 

Faze uvajanja mentorstva

Uvajanje mentorstva v podjetje poteka v več fazah:

  1. Faza: ANALIZA STANJA IN OBLIKOVANJE KLJUČNIH IZHODIŠČ TER PODLAG
  2. Faza: IZBOR IN USPOSABLJANJE MENTORJEV TER VNOS PODATKOV V PROGRAM HuPOT
  3. Faza: IZVEDBA MENTORSTVA NA IZBRANIH DELOVNIH MESTIH
  4. Faza: PRIPOROČILA IN VZPOSTAVITEV MENTORSKEGA PROCESA NA RAVNI PODJETJA

 

Drugi so si ogledali še: 

Orodje motivator

Motivator je orodje, ki ugotavlja karierna sidra in motivacijske faktorje. Rezultati omogočajo poznavanje sebe in lastnih vrednot, organizaciji pa osnovo, da prepozna kaj zaposlene pri delu motivira.

Strategija razvoja kadrov
Pomagamo pri pripravi kadrovske strategije v organizaciji, ki tako lažje odgovarja na izzive na področju kadrov, saj predvidi spremembe, na katere se lahko pripravi. Priprava je podprta z računalniško aplikacijo. 
Informacija:

Jana Mlačnik

031 729 908

jana.mlacnik@cene-stupar.si

 

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih