Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

SDI delavnica: Modra, zelena, rdeča, pisana …

 

Tako kot je obarvana narava, tako so obarvani naši odnosi in prav slednji so najbolj pogost razlog, da se nekje dobro počutimo in delujemo sinhrono, ali obratno, smo v slabih, konfliktnih odnosih. 

 

Ker smo ljudje odnosna bitja, je učinkovita komunikacija cilj vsake organizacije oziroma posameznika. Kadar je ''barvna shema'' jasna in dobro razumljena, lažje komuniciramo in nenazadnje lažje opravljamo svoje naloge ter se v skupini ali ekipi dobro razumemo. Če slednjega ni, bo posameznik veliko verjetneje tak odnos, zasebni ali profesionalni, tudi zapustil.  

 

 

Kako torej doseči učinkovito komunikacijo, ko pa smo si ljudje tako različni?   

Če veste kako ste obarvani vi in kako vaši sodelavci (ali pomembni drugi), bo vaš pogled na odnose postal barvit, a hkrati bolj kristalen. To seveda ne pomeni, da boste v roke prijeli čopič in začeli slikati. Pri razumevanju drugih in predvsem sebe, vam lahko pomaga orodje SDI.  

 

 

Kaj je orodje SDI?  

Orodje SDI (Strength Deployment Inventory ) nam pomaga razumeti, kaj usmerja nas in kaj ljudi okoli nas. Tvorijo ga vprašalniki, ki nam pomagajo določiti sistem vrednot, ki nas v življenju motivira, poganja. Ker je ta sistem lahko različen od sistema vrednot drugih ljudi, lahko pride do konfliktov.  

 

Tako nam SDI, s pomočjo preproste barvne sheme, pomaga razumeti naš motivacijski sistem in sistem drugih. Z razumevanjem sistema vrednot lahko razumemo naše ravnanje, ravnanje drugih in posledično delovanje skupine. V preprostem jeziku, če vem kakšne barve sem jaz in kakšne barve si ti, bom lažje razumel-a svoje odzive in odzive drugih. Kadar določene odzive lahko postavimo v kontekst, imamo možnost primernega odziva na posameznikove potrebe ter lahko izberemo »pravo« komunikacijo, ki ustvarja bolj učinkovite in razumevajoče odnose.   

 

SDI nas uči, da človekova namera ni nikoli slaba. Čeprav se včasih zgražamo nad vedenjem nekoga drugega, je dobro vedeti, da se slednji vede v skladu s svojim sistemom vrednot, ki nam ni poznan. Mi seveda vidimo le njegovo vedenje, ozadja ne poznamo.  

  

Orodje SDI zelo učinkovito pomaga:   

  • spoznati sebe in svoj sistem vrednot, svojo barvo,  
  • odgovoriti na vprašanje, zakaj se posamezniki vedemo tako kot se (ko razumemo, je lažje spremeniti svoje odzive), 
  • ugotoviti naše sprožilce konfliktov, torej tiste stvari, ki nas lahko potisnejo v stanje konflikta,
  • bolje razumeti dinamiko odnosov in s tem pomembno prispeva k učinkoviti komunikaciji.   

 

Storitev z orodjem SDI vključuje naslednje korake:    

  • zaposleni reši vprašalnik oziroma več teh (vključi se skupina zaposlenih, ki dela skupaj), 

  • pripravimo rezultate vprašalnikov, ki so predstavljeni grafično na nivoju posameznika in skupine, 

  • izvedemo delavnico, na kateri razložimo ozadje orodja, vrednostne sisteme, ki nas motivirajo ter rezultate vprašalnikov zaposlenih, saj le s poznavanjem motivacijskega sistema drugih, lahko pride do premikov v vedenju.  

 

Na delavnici zaposleni:  

  • spoznajo svoj vrednostni motivacijski sistem, ki vpliva na njihovo vedenje, 

  • spoznajo vrednostne motivacijske sisteme sodelavcev, 

  • razumejo kaj pomeni posamezen vrednostni sistem, ki motivira sodelavca in je lahko drugačen od našega, 

  • lažje razumejo zakaj se človek vede kot se vede, 

  • imajo priložnost, da začnejo razumevati sodelavca, s katerimi se doslej niso razumeli in da razvijejo način učinkovite komunikacije z njim,  

  • dobijo osnovna znanja kako konkretno prilagoditi komunikacijo različnim tipom osebnosti (kaj konkretno sodelavcu lahko rečem in česa ne smem).

 

 

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih