Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Nova ali stara realnost?

V torek 29.9. 2020 smo gostili dogodek na temo kompetenc v novi realnosti. K organizaciji tovrstnega dogodka nas je gnala radovednost, saj nas je zanimalo ali in kako spremembe na trgu in vstop korone v naša življenja vplivajo na to katere kompetence zaznavamo kot bolj ključne. 

Če si pogledamo kompetence pred korono, v ospredju so bile npr. : kreativnost, medosebni odnosi, kolaboracija, strateško razmišljanje. V času nove realnosti, so v eni izmed spletnih raziskav direktorji izpostavili (Marching Sheep, 21. 7. 2020,1),

  1. Agilnost in odzivnost
  2. Čustvena odpornost
  3. Gradnja sodelovalnih odnosov
  4. Change management – upravljanje sprememb:
  5. Fleksibilnost in prilagodljivost

 

Preoblečene kompetence

Ker nam je pomembno, da izhajamo iz prakse, smo naše goste povpraševali o njihovih stališčih in potrebah. Kaj smo pravzaprav ugotovili v našem pogovoru? Da so kompetence iz najnovejših raziskav “preoblečene” kompetence, torej se kompetence, ki naj bi jih izkazovali v t.i. novi realnosti, pravzaprav ne razlikujejo bistveno od tistih, ki naj bi že dlje časa veljale za pomembnejše in bolj zaželene na trgu. Morda pa jih danes le gledamo skozi drugačne oči.

 

Ključne kompetence tako ostajajo,  kot večkrat omenjeno KOMUNIKACIJA, PRILAGODLJIVOSTI, EMPATIJA in ODPRTOST za spremembe in NOVA ZNANJA.

 

Ne moreš ne-komunicirati

Ne glede na to, kako klišejsko zveni, se vedno znova vračamo k odnosom in tako je tudi bilo na našem dogodku. Odnosi so tisti, ki bodo krojili naše počutje, ki bodo pomembno vplivali na naše delo in njegovo uspešnost, na organizacijsko kulturo ter bodo naslavljali tudi naše vrednote. Slednje so tiste, ki nas v življenju vodijo, zato jim v podjetjih dajemo posebno mesto, ki si ga zaslužijo, če vemo kaj je vrednota posameznika, ga bomo mnogo lažje motivirali za delo. Tudi naši goste, ki so vodje, so iskreno pokazali svojo ranljivost in nam povedali, da tudi oni potrebujejo empatijo s strani svojih sodelavcev.

 

Kako torej graditi na dobrem stiku in kompetencah?

  • Dobro je, da vemo, kaj je tisto kar podjetje želi, potrebuje na nivoju kompetenc in to tudi zabeležimo (v obliki kompetenčnega modela ali tudi kako drugače). Le tako lahko kompetence analiziramo, nadgrajujemo, usvajamo in jih nenazadnje merimo.
  • Uporabljamo kvalitetne pripomočke za profiliranje in merjenje kompetenc ter analizo motivacije. Naj ne ostane pri tem, razvoj je tek na dolge proge, kjer je vztrajnost ključna.
  • Upoštevamo svoje potrebe in potrebe drugih, vsak od nas ima svoja »navodila za uporabo«.
  • Redni pogovori ali t.i. checkin-i, kadar je možno, »v živo«.
  • Transparentna komunikacija in pretok informacij.

 

Gostje webinarja:

  • Žiga Veber, direktor proizvodnje, Magneti d.d.
  • Tina Posavec,  specialist za razvoj kadrov, Hella Saturnus Slovenija, d.o.o
  • Anton Glavač, Vodja skupine konstrukcija žarometi, Hella Saturnus Slovenija, d.o.o
  • Maja Rotar, Vodja HR razvoja, HR svetovalka, Javni zavod Cene Štupar – CILJ
  • Gregor Skender, Senior Manager, Deloitte svetovanje d.o.o.

Webinar je vodila in moderirala: Sanda Jerman, Vodja podjetniških in HR projektov; Cene Štupar - CILJ

 

Webinar si lahko ogledate na spodnji povezavi:

 

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih