Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Kakovost

Notranji sistem kakovosti Cene Štupar - CILJ

 

Notranji sistem kakovosti Cene Štupar – CILJ sledi določilom Zakona o izobraževanju odraslih, ZOFVI, Zakona o poklicnem in strokovnem izobraževanju in Navodilom o prilagajanju izrednega srednješolskega izobraževanja ter Modelu za samoevalvacijo Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje (POKI), ki ga je razvil ACS. Slednji je tudi osnovno vodilo za presojanje in razvijanje kakovosti v izobraževanju odraslih.

 

V zavodu potekata dva temeljna procesa notranjega presojanja kakovosti:

  • sprotno spremljanje kakovosti in
  • poglobljena samoevalvacija.

 

Sprotno spremljanje kakovosti pomeni, da zavod redno spremlja kazalnike kakovosti v izobraževanju odraslih, kazalnike kakovosti svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih in nacionalne kazalnike kakovosti za poklicno in strokovno izobraževanje.

 

Spremljava poteka večinoma z anketiranjem, v obliki fokusnih skupin ali obravnave dokumentov, poročil in drugih podatkov ter analiz na komisiji za kakovost, kolegijih in andragoških zborih, s pomočjo individualnih pogovorov, …

Zavod redno spremlja vpis, zadovoljstvo udeležencev z izvedbo programa in njihovo uspešnost ali svetovalno obravnavo in njenimi učinki in rezultati, zadovoljstvo z učnimi viri, opremo, prostori, …

 

Namen: Hiter odziv na nove okoliščine pri spremljanju prečnih, vstopnih, procesnih in izstopnih dejavnikov.

 

Poglobljena samoevalvacija poteka v triletnih ciklih, kar pomeni, da organizacija prvo leto določi predmet poglobljene samoevalvacije, s samoevalvacijskim načrtom natančneje določi potek presoje, zapiše samoevalvacijska vprašanja, določi raziskovalne metode, subjekte in vire. V drugem letu izvaja načrtovane aktivnosti in opravi presojo. Za zbiranje informacij in podatkov se poslužuje različnih metod: anketiranje, analiza različnih elektronskih in pisnih virov, fokusne skupine, zgledovalni obisk, … . Ugotovitve in sklepe opiše v samoevalvacijskem poročilu, ki je osnova za načrtovanje izboljšav. Tretje leto je tako namenjeno razvoju kakovosti, kar pomeni, da zavod pripravi akcijski načrt razvoja kakovosti - uvajanja izboljšav v svoje delovanje.

 

Osrednje mesto načrtovanja, koordiniranja in vrednotenja aktivnosti, vezanih na notranji sistem kakovosti Cene Štupar – CILJ je komisija za kakovost, s katero tesno sodeluje svetovalka za kakovost, ki je članica omrežja svetovalcev za kakovost.

 

Standarde kakovosti Cene Štupar – CILJ in Svetovalnega središča Osrednjeslovenske regije imamo zapisane v Izjavi o kakovosti.  Od leta 2017 smo tudi podpisniki Listine raznolikosti Slovenije.

 

Presojanje in razvijanje kakovosti izvajamo:

  • v javnoveljavnih izobraževalnih programih za odrasle (formalnih in neformalnih),
  • v neformalnih izobraževalnih programih brez javne veljavnosti,
  • v svetovalni dejavnosti in
  • drugih dejavnostih zavoda (izpiti, projekti) ter
  • v organizaciji (procesi vodenja in upravljanja, razvoj zaposlenih, vpetost organizacije v lokalno okolje, …).

 

Kakovost zavoda soustvarjamo vsi zaposleni skupaj z zunanjimi sodelavci, udeleženci in ostalimi deležniki v izobraževanju odraslih. Tematiko redno obravnavamo na andragoških zborih, ki jih skličemo trikrat letno in na kolegijih zaposlenih ter na komisiji za kakovost na mesečni ravni. Razprave o kakovosti zavoda izpostavljamo tudi ob drugih priložnostih. Dan za kakovost, v okviru Tednov vseživljenskega učenja, je ena izmed tovrstnih prireditev, ki jo svetovalka za kakovost redno organizira od leta 2019.

 

V zavodu potekajo tudi zunanje evalvacije

 

ZELENI ZNAK KAKOVOSTI

Od leta 2012 zavod ohranja pravico do uporabe zelenega znaka kakovosti, ki ga podeljuje Andragoški center Slovenije (ACS). V skladu z Merili za podeljevanje in podaljševanje pravice do uporabe zelenega znaka kakovosti zavod odda vlogo za podaljšanje veljavnosti uporabe znaka vsake tri leta.

 

Certifikati

2023 - 2026

2020 - 2023

2015 - 2017

 

Kakovost in izvajanje storitev večkrat letno presojajo tudi naročniki izobraževanj in drugih storitev.

 

Pridobivanje in ovrednotenje kvantitativnih in kvalitativnih podatkov o procesih, rezultatih in učinkih izobraževalnih programov in drugih aktivnosti imenujemo presojanje kakovostiRazvijanje kakovosti pa pomeni, da zaposleni načrtujemo svoje aktivnosti in v zavod vpeljujemo izboljšave in druge ukrepe za ohranjanje in dvig kakovosti.

 

Pristojnosti in odgovornosti zavoda določa Zakon o izobraževanju odraslih in drugi predpisi v vzgoji in izobraževanju. Osnovni namen našega delovanja je uresničevanje smernic, zapisanih v Resoluciji o Nacionalnem programu izobraževanja v Republiki Sloveniji (2022–2030) in drugih nacionalnih in evropskih strateških dokumentih, in delovanje skladno z razvojnimi usmeritvami področja izobraževanja odraslih.

 

Zavod ima zapisano vizijo, poslanstvo in vrednote. V okviru projekta „Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje“ je nastala tudi Listina o kakovosti.

 

Listina raznolikosti

Listina raznolikosti

 
Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje

 

 

Vaše mnenje šteje!

E-KNJIGA POHVAL IN PRITOŽB

 

Izberite svoj izobraževalni program.

 

Program Svetovanje v izobraževanju odraslih

Program ZIP

Program Temeljne kompetence

Program Jezikovna šola

Program MPIO

Program Srednje šole

Program Osnovna šola

Program Učitelji

Program Drugo

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih