Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Drugo podjetniško druženje

12.03.2019 12:34

Uspešno smo izpeljali drugo podjetniško druženje z gostom, ki je potekalo 12. marca z začetkom ob 16. uri v predavalnici v 2. nadstropju Doma obrtnikov Tržaška cesta 8a, Vrhnika

 

Tema drugega podjetniškega druženja je bila BLAGOVNA ZNAMKA. Ta je lahko  ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Prek vsebine smo spoznali, na kaj vse moramo biti pozorni, ko gradimo podjetje oz. blagovno znamko.

Dobili smo konkretne napotke pri načrtovanju in uvajanju sodobnih marketinških aktivnosti, sploh pri start-upih. Skozi delavnico je predavatelj, mag. Dejan Šraml, predstavil, kako uspešna blagovna znamka komunicira tisto, kar dejansko daje od sebe – to, kar uporabnik pričakuje, tudi dobi.

 

Zgodba je tista, ki odraža edinstvenost in konkurenčnost nekega produkta. Z njo se ustvarja uspeh oziroma neuspeh nekega produkta. Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.

 

Na dogodku je tekla beseda tudi o:

 

  • Razumevanju in pomembnosti blagovnih znamk v podjetništvu.
  • Vidnem delu – logotip, slogan, ime…in nevidnem delu – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost, edinstvena zgodba.
  • Dojemanju blagovne znamke vaših kupcev, gradnji identitete, kakovosti, zvestobi in premoženju v očeh kupca – opazujmo in prisluhnimo jim.
  • orodjih za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke
  • razvoju blagovnih znamk z uporabo vitkega pristopa
  • konkretne rešitve za vaše podjetje

 

Seminar je  bil zelo konkreten in praktično naravnan, udeleženci so slišali koristne in uporabne informacije o pomenu blagovnih znamk v podjetništvu. Druženje je potekalo dve uri.

 

Na dogodku smo v uvodu predstavili še SPOT točko (Mateja Skočir)

 

        

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje

Povezane novice

15.01.2019 18:00

Javni zavod Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana, v sodelovanju z Občino Borovnica je v torek, 15. 1. 2018, ob 18.00, v učilnici za angleški jezik OŠ dr. Ivana Korošca Borovnica, na Paplerjevi 15,  izvedel prvo v seriji podjetniških druženj z gosti  v okviru projekta Spodbujanje podjetništva na Ljubljanskem barju. 

 

      

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih