Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

LINKEDIN: KAKO LAHKO SLUŽI VAŠEMU PODJETJU?

V zadnjem predprazničnem delovnem tednu, v torek, 17. decembra, je na Javnem zavodu Cene Štupar– Center za izobraževanje Ljubljana, potekal poslovni dogodek »LINKEDIN: Kako lahko služi vašemu podjetju«.

Vabilo na dogodek

    

V zadnjem predprazničnem delovnem tednu, v torek, 17. decembra, je na Javnem zavodu Cene Štupar– Center za izobraževanje Ljubljana, potekal poslovni dogodek »LINKEDIN: Kako lahko služi vašemu podjetju«.

 

Kdo so bili gostje in kaj so bile ključne ugotovitve?

Andro Goblon (kdo je, kaj dela?)

  • LikedIn je socialno omrežje, ki namenjen le povezovanju in mreženju, temveč so tudi iztočnica za razmišljanje o sebi, o tem kaj znaš, kje si dober, katera so močna področja posameznika, katere kompetence izpostaviti, da  boš drugim zanimiv.
  • Tako kot se mora CV nadgrajevati in  prilagajati delovnemu mestu oziroma podjetju, kjer kandidiramo, mora posameznik enako početi s svojim Linkedin profilom.
  • Nikakor ne velja,  da profil le odpremo, potem pa bo ta sam delal za nas, uporabniki so tisti, ki ohranjamo profil pri življenju.
  • Dobro je vedeti, da imamo možnost LinkedIn profila za fizične osebe ter LinkedIn strani, za organizacije.  

Sanda Jerman, HR manager, Optius

  • Sanda nam predstavi vidi organizacija in kako LinkedIn lahko služi podjetju.
  • V kolikor najemamo strokovnjake za vzpostavitev LinkedIn strani, je to smiselno storiti v prvi fazi, pri pripravi strategije.
  • Konkretno delo na strani in profilih naj opravljajo zaposleni sami oziroma nekdo, ki je dolžan za vzdrževanje strani.
  • Za optimalne učinke se LinkedIn uporablja dnevno, po njihovih izračunih vsak zaposlen približno uro in pol dnevno.
  • Morda na prvi pogled poraba časa za LinkedIn ni ekonomična, a je to odlična naložba, ki  lahko prinese  zelo dobre rezultate  za podjetje.

Kaj še smo skupaj ugotovili?

  • Oba sogovornik sta na ravni podjetja oziroma organizacije predlagala, naj svoj profil najprej odprejo zaposleni in se učijo. Kasneje, ko imajo nekaj znanja in izkušenj, naj se odpre še stran podjetja oziroma organizacije. 
  • Ne povezujemo se z vsemi vsevprek, temveč to počnimo namensko in smiselno, z ljudmi s katerimi smo v stiku ali si slednje obetamo. 
  • Urejeni  profili zaposlenih lahko odlično pomagajo  podjetju oziroma  LinkedIn strani podjetja, da  doseže večji doseg.

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih