Ferfl požel navdušenje med udeleženci!

V sredo, 8. oktobra, je na zavodu Cene Štupar – CILJ potekala prva uradna predstavitev projekta Ferfl, programa spodbujanja podjetništva z družbenim učinkom. 

Ferfl, ki je kot podpornike združil že številne podjetnike in javne organizacije, je sedaj pod eno streho zbral več kot 120 zainteresiranih potencialnih podjetnikov. Ti so prisluhnili motivacijskemu nagovoru na temo podjetništva z družbenim učinkom Tomaža Stritarja iz Zavoda Uspešen podjetnik in predstavitvi programa, ki jo je izpeljala Jana Mlačnik, vodja projekta Ferfl na Cene Štupar – CILJ. Navzoče je uvodoma pozdravil tudi direktor Cene Štupar – CILJ mag. Bojan Hajdinjak, ob tem pa tudi prvič uradno naznanil častnega pokrovitelja programa Ferfl, predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja.

 

»Ferfl je druga beseda za feferon, ki sam po sebi nosi asociacijo vročega. Od tu izhaja ime našega program Ferfl, kjer iščemo vroče, torej ferfl ideje, ki pa niso zgolj klasične ideje, ampak so ideje z družbenim učinkom.« S temi besedami je Jana Mlačnik, vodja projekta Ferfl na Cene Štupar – CILJ, pozdravila navzoče in jih spodbudila k razmišljanju ter razvijanju svojih idej. Dodatno je udeležence nagovoril tudi mag. Bojan Hajdinjak, ki jim je na srce položil Ferfl vizijo: »Želimo da ideje pridejo iz vas samih, da realizirate tisto v kar verjamete in ob tem naredite še nekaj koristnega za družbo. Ferfl vam ponuja priložnost, da se izkažete, pridobite potrebna znanja in oblikujete mrežo, ki vam bo pomagala na poti do uspeha na trgu.«

 

Sledil je Stritarjev motivacijski nagovor, kjer je poudaril, da iščemo pogumne, tiste, ki si upajo, in jih žene vizija pri kateri bodo tudi v prihodnje vztrajali. Z ilustrativnimi primeri je udeležence navdušil nad podjetništvom z družbenim učinkom, ob tem pa izpostavil, da ne govorimo o klasičnem podjetju, ki ga vodi dobiček, pač pa o podjetju, ki rešuje družbene probleme na podjetniški način, dobiček pa vlaga nazaj v lastno dejavnost: »Bistvo podjetja je tržna družbena inovacija. To je torej takšna inovacija, ki bo imela učinek na družbo, a bo hkrati tudi tržno zanimiva. Oba pogoja sta ključna, saj vas bo šele sinergija obeh popeljala do uspeha na trgu, ko boste prepuščeni sami sebi.« Cilj programa je dolgoročen, torej popeljati podjetnika do točke, ko lahko sam vstopi na trg, realizira svojo idejo in le-to tudi sam razvija in neguje naprej.

 

Mlačnikova je nadaljevala s predstavitvijo programa, kjer je poudarila tudi tri prednostna področja prijavljanja idej (rešitve in inovacije na področju energetike in učinkovite rabe energije, učinkovitega upravljanja z vodnimi viri in na področju gojenja zdravilnih zelišč), ki so jih oblikovali skupaj s partnerji Vodovod-Kanalizacija, Lekarne Ljubljana in Energetika Ljubljana. Ta področja bodo nosilcem idej prinesle dodatne točke ob prijavi, hkrati pa tudi dodatno zaledje partnerjev, ki na teh področjih že delujejo in iščejo tovrstne inovacije. Prednostna področja pa nikakor niso pogoj ob prijavi ideje, kar pomeni, da lahko ta rešuje povsem drugačno problematiko na samosvojem področju.

 

Stritar je po predstavitvi zaključil prireditev za naslednjimi besedami: »Potrebujemo vas! Poslušajte sebe, ker samo s tisto idejo v katero verjamete, vam ponoči ne da spati, ob nedeljah, ko je čas za počitek, pa ves čas ovira vaše misli, samo takšna ideja, je tista prava ideja, ki lahko uspe tudi na trgu.« Dopolnil ga je tudi Hajdinjak s pozitivnim pozivom vsem sodelujočim: “Bodite pogumni, razmišljajte s srcem in se prijavite! Prevzemite odgovornost v svoje roke in dovolite nam, da vam pomagamo!”

 

Program Ferfl, ki je namenjen spodbujanju podjetniških idej z družbenim  učinkom, je iniciativa Javnega zavoda Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana, Zavoda Uspešen podjetnik in Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT). Program poteka v sklopu vseslovenske  akcije »Podjetno do družbenih učinkov«, ki jo organizira SPIRIT Slovenija, Javna agencija  v sodelovanju z Zavodom Uspešni podjetnik in Zavodom Viva. Akcijo »Podjetno do družbenih učinkov« finančno podpirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

 

Častno pokroviteljstvo programa Ferfl je prevzel predsednik Republike Slovenije Borut Pahor.

 

Glavni sponzorji projekta, ki pa sodelujejo tudi pri soustvarjanju razpisa z definiranjem prednostnih družbenih prodročij za razvoj novih idej, so: Energetika Ljubljana, Mestna občina Ljubljana, Lekarna Ljubljana in Javno podjetje Vodovod-Kanalizacija. Kot ambasadorji projekta so svojo podporo izkazali Rok Perko s partnerico Tino Miljič (skupaj upravljata Mini Café Golf), Tomaž Erjavec (Oculus), Andraž Gavez (Moja čokolada), Anže Miklavec (Equa) in Damjan Matičič (Koofr). Svojo podporo pa je izkazal tudi svetovno znani podjetnik Ivo Boscarol (Pipistrel), ki spodbuja družbeno odgovorne iniciative, sploh če so te vezane na svet podjetništva.

 

 

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

 

 

 

Aktualno

september 2019
  • po
  • to
  • sr
  • če
  • pe
  • so
  • ne
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Brezplačna delavnica z g. Markom Juhantom/g. Pavlom Rihtaršičem
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih