Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Družini prijazno podjetje

 

 

                                                                                   Družini prijazno podjetje                                                                                     

 

V naši izobraževalni organizaciji se zavedamo, da je pomoč podjetja pri usklajevanju poklicnega in družinskega življenja zelo pomembna za zadovoljstvo vseh zaposlenih. V ta namen smo se v letu 2012 vključili v pridobivanje osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje in ga decembra 2012 tudi pridobili. Sprejeli smo ukrepe: komuniciranje z zaposlenimi, mnenjske raziskave med zaposlenimi, izobraževanje za vodilne za področje usklajevanja dela in družine, komuniciranje z zunanjo javnostjo, časovni konto, možnost izrednega dela doma, tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, brošure, druženje med zaposlenimi, vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne razgovore, novoletno obdarovanje otrok.

 

Polni certifikat DPP (moder znak) smo prejeli februarja 2016. Revizorski svet je ugotovil, da smo vseh 11 ukrepov uspešno integrirali v delovanje in poslovanje zavoda.

 

Poleg obstoječih ukrepov, smo si za naslednje triletno obdobje (20162018) zadali, da bomo vpeljali še štiri nove ukrepe:

  • fleksibilne dnevne odmore,
  • finančno in tehnično podporo delovnih mest doma,
  • posredovanje informacij odsotnim sodelavcem,
  • kodeks delovanja/poslovanja organizacije.

 

Pripravili smo nov plan implementacije, ki ga zunanja svetovalka preverja enkrat letno. Svetovalka ugotavlja, da projekt teče nemoteno, vsi ukrepi pa so realizirani v predvidenem časovnem roku in hkrati formalizirani s Pravilnikom o izvajanju ukrepov DPP. 

 

V letu 2019 smo polni certifikat DPP uspešno podaljšali, tako se v delovanje zavoda vključuje vseh 15 ukrepov.

 

   

V letu 2021 smo si zadali nov cilj in sicer, da v zavod vpeljemo dva nova ukrepa:

  • obdaritev novorojenca in
  • pozornost zaposlenim ob pomembnih dogodkih.

 

Vse sprejete ukrepe si lahko ogledate v naši brošuri:

                                     

 

Informacije

Nika Rant

030 649 891

nika.rant@cene-stupar.si

 

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih