Dostopnost
  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije
Kontrast
  • Visok kontrast
  • Sivine
Besedilo
  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti

Družini prijazno podjetje

 

 

                                                                                   Družini prijazno podjetje                                                                                     

 

V naši izobraževalni organizaciji se zavedamo, da je pomoč podjetja pri usklajevanju poklicnega in družinskega življenja zelo pomembna za zadovoljstvo vseh zaposlenih. V ta namen smo se v letu 2012 vključili v pridobivanje osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje in ga decembra 2012 tudi pridobili. Sprejeli smo ukrepe: komuniciranje z zaposlenimi, mnenjske raziskave med zaposlenimi, izobraževanje za vodilne za področje usklajevanja dela in družine, komuniciranje z zunanjo javnostjo, časovni konto, možnost izrednega dela doma, tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja, brošure, druženje med zaposlenimi, vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne razgovore, novoletno obdarovanje otrok.

 

Polni certifikat DPP (moder znak) smo prejeli februarja 2016. Revizorski svet je ugotovil, da smo vseh 11 ukrepov uspešno integrirali v delovanje in poslovanje zavoda.

 

Poleg obstoječih ukrepov, smo si za naslednje triletno obdobje (20162018) zadali, da bomo vpeljali še štiri nove ukrepe:

  • fleksibilne dnevne odmore,
  • finančno in tehnično podporo delovnih mest doma,
  • posredovanje informacij odsotnim sodelavcem,
  • kodeks delovanja/poslovanja organizacije.

 

Pripravili smo nov plan implementacije, ki ga zunanja svetovalka preverja enkrat letno. Svetovalka ugotavlja, da projekt teče nemoteno, vsi ukrepi pa so realizirani v predvidenem časovnem roku in hkrati formalizirani s Pravilnikom o izvajanju ukrepov DPP. 

 

V letu 2019 smo polni certifikat DPP uspešno podaljšali, tako se v delovanje zavoda vključuje vseh 15 ukrepov.

 

   

V letu 2021 smo si zadali nov cilj in sicer, da v zavod vpeljemo dva nova ukrepa:

  • obdaritev novorojenca in
  • pozornost zaposlenim ob pomembnih dogodkih.

 

Vse sprejete ukrepe si lahko ogledate v naši brošuri:

                                     

 

Informacije

Nika Rant

030 649 891

nika.rant@cene-stupar.si

 

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

Prepišite besedilo iz slike v spodnje polje
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih