Dostopnost

  • Navigacija preko tipkovnice
  • Izključi animacije

Kontrast

  • Visok kontrast
  • Sivine

Besedilo

  • Povečaj pisavo
  • Pomanjšaj pisavo
  • Označi naslove
  • Označi povezave
  • Podčrtaj povezave
Zemljevid strani
Izjava o dostopnosti
Brezplačni podjetniški zajtrk

ZA NAMI SO ŽE ŠTIRJE USPEŠNI BREZPLAČNI PODJETNIŠKI ZAJTRKI

V sredo, 10. marca je potekal že četrti podjetniški zajtrk »Za vas, podjetniki«, ki je bil namenjen trendom v marketingu in komuniciranju.

Podjetniški zajtrk se je odvil na spletni platformi ZOOM in sicer že četrti po vrsti, iz niza šestih brezplačnih podjetniških zajtrkov, v sklopu operacij LAS za mesto in vas. Tokrat  smo »gostovali« v Medvodah.

 

Partnerji v projektu, GZS Zbornica osrednjeslovenske regije,  Društvo AIA - Mladinski center Mengeš in Cene Štupar – CILJ,  smo gostili župana Občine Medvode, Nejca Smoleta. Poudaril je pomembnost razvoja podjetništva v občini in širši okolici in kot ključno nalogo občine, da gospodarstvu pomaga na poti k rasti. Tako vsako leto vzpodbujajo naložbe v gospodarstvo, med drugim tudi v socialno podjetništvo in organizirajo tradicionalno letno srečanje s podjetniki. Izpostavil je tudi, da so Medvode postale zaželena občina za priseljevanje. Zadali pa so si cilj, da naj kvaliteta prednjači pred kvantiteto, zato želijo do leta 2030 postati najbolj prijetna občina za življenje oziroma »zelena vrata« prestolnice, ki združuje tako mestni kakor podeželski utrip. 

 

Poleg župana smo gostili g. Jureta Jezerška, poslovnega direktorja Jezeršek gostinstva, g. Jako Vukoviča, direktorja agencije Forward, g. Črta Podlogarja, vodjo e-commerce marketinga pri Sensilab-u in ga. Aleksandro Janežič, vodjo marketinga in PR pri Cene Štupar – CILJ ter direktorico prodaje in marketinga KORAK – Centri za razvoj kadrov.

 

Gostje so delili svoje izkušnje s področja svojih podjetniških poti, področja marketinga, komuniciranja in prodaje.

 

G. Črt Podlogar je izpostavil, da naj bodo podjetniki v prihodnosti pozorni na 2 trenda. Najprej si moramo razjasniti, da ne smemo pričakovati, da bodo koronski trendi rasti prodaje rasli tako skokovito, kot je bilo to  v zadnjem letu, saj pričakuje, da se bomo ljudje ob sprostitvi ukrepov z veseljem vrnili v »offline« življenje in hkrati tudi v klasično nakupovanje. Na to naj bodo podjetniki pozorni, da bodo ustrezno pripravljeni. Drug nasvet pa se navezuje na grajenje lastne baze kupcev. Če smo še nekaj let nazaj govorili, da je e-mail marketing mrtev, Črt Podlogar zagovarja komunikacijo preko e-mail marketinga, s poudarkom na  dobri vsebini, saj postajajo platforme zelo zahtevne, algoritmi se nenehno spreminjajo in v kolikor imamo zvesto publiko, je to najbolj optimalen kanal za komunikacijo.

 

G. Jaka Vukovič je izpostavil, da je pri marketingu in na splošno v podjetništvu ključno, da obvladujemo pričakovanja, tako pri sebi, kakor pri naših ciljnih skupinah. Ko si zastavimo cilje, preverimo tudi pričakovanja na drugi strani. Hkrati pa je cilje nujno  tudi preverjati in korigirati našo pot skladno s tem.

 

Ga. Aleksandra Janežič je poudarila da je ključno vzpostavljanje zaupanja z našimi strankami in poslovnimi partnerji. Strankam je potrebno pokazati, kdo stoji za blagovno znamko, pomembno pa je tudi, da na začetku razmislimo, kje se nahajajo naši kupci,  ko se lotimo prisotnosti na socialnih omrežjih.  Ne ustrašimo se testiranja različnih omrežij, saj je to nujno, da vidimo ali smo dejansko na pravem omrežju, kjer so tudi naši ciljni kupci in je naša interakcija uspešna.

 

G. Jure Jezeršek pa je poudaril, da imamo srečo, kljub koroni, da ljudje slabe stvari hitro pozabljamo in verjame, da se bo stanje vrnilo v »novo« normalo, kjer se bomo z veseljem družili tudi v prihodnje, ko se bo stanje umirilo. Ključno je, da podjetniki poznajo svoje osnovno poslovanje t.i.  »core business« ter hodijo po svetu odprtih oči in spremljajo novosti in prakse v drugih dejavnostih ter razmišljajo o tem, kako novosti implementirati v svoje poslovanje na vseh področjih.

 

Skupno pa so se strinjali, da je pri uspešnem marketingu potrebno biti agilen, poznati svoj potencialni trg, ciljne skupine ter tudi ustrezno testirati platforme in posledično graditi svojo prisotnost v digitalnem okolju.

 

Pridružite se nam še na zadnjih dveh brezplačnih zajtrkih:

·         Finančni prijemi za vsakogar – 17.3.2021

·         Vzvodi poslovnega okolja za vaš uspeh – 24.3.2021

 

Poleg tega lahko že predhodno označite svoj interes za brezplačno Podjetniško akademijo in Podjetniški inkubator, v okviru katerih  boste lahko skupaj s strani izkušenih podjetnikov in mentorjev, ki se dnevno srečujejo s podjetniškimi izzivi, nadgradili svoje podjetniško znanje in poslovanje.

 

Obvezna predhodna prijava na zajtrke: http://bit.ly/3rFKCdo

 

Več o projektu: https://www.cene-stupar.si/sl/projekti/za-vas-podjetniki

 

Naložbo sofinancira Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja v okviru LAS Za mesto in vas. Za več informacij obiščite spletni mesti Strukturnih skladov: www.eu-skladi.si ter spletno stran LAS Za mesto in vas: www.las-mestoinvas.si

 

Pripravila: Sanda Jerman, Cene Štupar – CILJ

 

 

 

Imate dodatna vprašanja? Pišite nam.

Pišite nam

Vaš e mail naslov

Vprašanje

 

 

 

Aktualno

junij 2021
  • po
  • to
  • sr
  • če
  • pe
  • so
  • ne
  • 31
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Povezane novice

Brezplačni podjetniški zajtrk
Ne zamudite preostalih dogodkov in nadgradite svoja podjetniška znanja!

V sredo, 10. 2. 2021, se je na spletni platformi ZOOM odvil prvi podjetniški zajtrk »Za vas, podjetniki« iz niza šestih brezplačnih podjetniških zajtrkov, ki se odvijajo v sklopu operacij LAS za mesto in vas, z naslovom »Poslovno načrtovanje je ključ do najboljših rezultatov«.

 

Ne zamudite preostalih dogodkov in nadgradite svoja podjetniška znanja!

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih