Izvedba projekta »Opismenjevanje in učna pomoč za prosilce za mednarodno zaščito« se financira iz sredstev Evropske unije, Sklada za azil, migracije in vključevanje (75 %) in sredstev Urada Vlade RS za oskrbo in integracijo migrantov (25 %). Št. pogodbe C1711-17-460400.
Od 6. 11. 2017 do 1. 11. 2020.
Namen projekta je zagotoviti:
![]() ![]() |
Program se izvaja vse delovne dni v tednu, 2 pedagoški uri na dan, predvidoma na način, da je 1 pedagoška ura na dan namenjena učni pomoči, 1 ura na dan pa ostalim osebam, ki so vključene v sistem izobraževanja in drugim zainteresiranim posameznikom, ki se želijo opismeniti ali nadgraditi svoje znanje slovenskega jezika.
Vsebine UČNE POMOČI, OSNOVNE KONVERZACIJE, kot OPISMENJEVANJA, potekajo skladno z okvirnimi programi oziroma predlaganimi tematikami, navedenimi v prijavi, vendar se le-te nujno prilagajajo potrebam udeležencev.
Pri izvajanju postopoma uvajamo in spodbujamo:
Kadarkoli. Zainteresirani prosilci se pred pričetkom tečaja oglasijo pri učiteljici in izpolnijo prijavnico. Urnik je naveden na oglasnih deskah, na vratih učilnic in na plakatih.
Katja Potočnik Nussdorfer
01 234 4414 ali 030 313 617
|
|
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Skupaj |
Št. izvedenih ur |
228 |
1402 |
1668 |
1404 |
4702 |
|
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Skupaj |
Št. na novo vključenih udeležencev |
61 |
229 |
130 |
102 |
522 |
odrasli |
54 |
190 |
114 |
60 |
370 |
otroci |
7 |
39 |
16 |
42 |
152 |
|
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Št. aktivnih udeležencev |
61 |
244 |
176 |
140 |
odrasli |
54 |
203 |
147 |
87 |
otroci |
7 |
41 |
29 |
53 |
Pogostost obiskovanja |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
nad 50 ur |
8 |
84 |
84 |
107 |
nad 100 |
- |
39 |
40 |
53 |
nad 200 ur |
- |
8 |
4 |
9 |
nad 300 ur |
|
|
|
4 |
Najpogostejša država izvora |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Skupno |
Iran |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Eritreja |
+ |
+ |
|
|
|
Irak |
(+) |
+ |
+ |
+ |
+ |
Palestina |
|
+ |
|
+ |
|
Turčija |
|
+ |
|
|
|
Afganistan |
|
|
+ |
+ |
|
Sirija |
(+) |
|
+ |
|
|
Nigerija |
|
|
+ |
|
|
Maroko |
|
|
|
+ |
|
Najpogostejši materni jezik udeležencev |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Skupno |
farsi |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
tigrajščina
|
+ |
+ |
|
|
|
arabsko |
(+) |
+ |
+ |
+ |
+ |
kurdsko |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
turško |
|
+ |
|
|
|
paštu |
|
|
+ |
+ |
|
rusko |
|
+ |
+ |
+ |
|
Najpogosteje govorjeni jeziki (ni nujno materinščina) |
Jezik |
1 |
arabski |
2 |
kurdski |
3 |
farsi |
4 |
tigrinski |
5 |
ruski |
6 |
paštu |
|
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Najbolje ocenjeno |
Učenje slovenščine |
●Učenje slovenščine ●Koristne vsebine ●Obiskovanje tečaja vpliva na lažje vključevanje v življenje v AD
|
●Obiskovanje tečaja vpliva na lažje vključevanje v življenje v AD ●Obisk tečaja ne vpliva na to, da bolje živijo (Kotnikova) |
da bi se še naprej učili slovenščino |
Najslabše ocenjeno |
Neprimeren učni prostor (Kotnikova) |
Ne želijo si sodelovanja na prireditvah izven AD |
Obisk tečaja ne vpliva na to, da bolje živijo (AD) |
Obisk tečaja ne vpliva na to, da bolje živijo |
|
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Najbolje ocenjeno |
Koordinacija in organizacija programa |
●Znanje udeležencev ●Koordinacija in organizacija programa |
●Digitalno opismenjevanje ●Koordinacija in organizacija programa |
●Digitalno opismenjevanje ●Koordinacija in organizacija programa |
Najslabše ocenjeno |
●Slaba udeležba otrok pri učni pomoči ●Slabo opremljen učni prostor (AD) |
●Prekrivanje učne pomoči in drugih dejavnosti za otroke ●Neprimerni učni prostor (Kotnikova) |
●Prekrivanje učne pomoči in drugih dejavnosti za otroke ●Neprimeren in slabo opremljen učni prostor (AD in Kotnikova) |
●Prekrivanje učne pomoči in drugih dejavnosti za otroke ●Neprimerni učni prostor (Kotnikova |
Podatki temeljijo na dokumentaciji, ki smo jo vodili v okviru projekta Opismenjevanje in učna pomoč za prosilce za mednarodno zaščito.
Pripravila: Katja Potočnik Nussdorfer